Pogoji poslovanja

Ti splošni pogoji ("pogoji") podjetja Dovido s.r.o, s sedežem na naslovu Pionýrů 839, Frýdek-Místek, 738 01, ID št. 08796050, vpisani v poslovni register pri Okrožnem sodišču v Ostravi, oddelek C, št. spisa 808891, e-pošta: info@dovido.si, telefonska številka +38 618 108 757, naslov poslovnih prostorov: Pionýrů 839, Frýdek-Místek, 738 01 ("mi" ali "prodajalec"), urejajo v skladu z določbami člena 1751(1) zakona št. 89/2012 Coll, Civilni zakonik, s spremembami ("Civilni zakonik"), medsebojne pravice in obveznosti vas kot kupca in nas kot prodajalca, ki nastanejo v zvezi z ali na podlagi kupoprodajne pogodbe ("Pogodba"), sklenjene prek e-trgovine na spletni strani www.dovido.si.

Vse informacije o obdelavi vaših osebnih podatkov so navedene v pravilniku o obdelavi osebnih podatkov, ki ga najdete tukaj.

Splošni pogoji se ne uporabljajo, če je oseba, ki namerava kupiti blago pri prodajalcu, pravna oseba ali oseba, ki pri naročanju blaga deluje v okviru svoje poslovne ali poklicne dejavnosti.

Določbe teh pogojev so sestavni del pogodbe. Pogodba in pogoji so sestavljeni v slovenskem jeziku. Enostransko lahko spremenimo ali dopolnimo besedilo pogojev. Ta določba ne vpliva na pravice in obveznosti, ki so nastale v obdobju veljavnosti prejšnje različice pogojev.

Kot veste, komuniciramo predvsem na daljavo. Zato je tudi za našo pogodbo potrebna uporaba sredstev komuniciranja na daljavo, ki nam omogočajo medsebojno dogovarjanje brez hkratne fizične prisotnosti nas in vas, zato se pogodba sklene na daljavo v okolju e-trgovine prek vmesnika spletnega mesta ("spletni vmesnik e-trgovine").

Če je kateri koli del pogojev v nasprotju s tistim, o čemer smo se medsebojno dogovorili v okviru postopka vašega nakupa v naši e-trgovini, bo ta poseben dogovor prevladal nad Pogoji.

 

1. NEKATERE OPREDELITVE POJMOV

  1. Cena pomeni znesek denarja, ki ga boste plačali za blago;

  2. Cena pošiljanja je denarni znesek, ki ga boste plačali za dostavo blaga, vključno s stroški pakiranja;

  3. Celotna cena je vsota cene in stroška pošiljanja;

  4. DDV je davek na dodano vrednost v skladu z veljavno zakonodajo;

  5. Račun je davčni dokument, izdan v skladu z Zakonom o davku na dodano vrednost v zvezi s Celotno ceno;

  6. Naročilo je vaš zavezujoč predlog za sklenitev Pogodbe o nakupu blaga z nami;

  7. Uporabniški račun pomeni račun, vzpostavljen na podlagi podatkov, ki jih posredujete, in ki omogoča shranjevanje vnesenih podatkov ter shranjevanje zgodovine naročenega Blaga in sklenjenih Pogodb;

  8. Vi ste oseba, ki nakupuje v naši e-trgovini in se pravno imenuje kupec;

  9. Blago je vse, kar lahko kupite v e-trgovini.

 

2. SPLOŠNE DOLOČBE IN NAVODILA

  1. Nakup blaga je mogoč samo prek spletnega vmesnika e-trgovine.

  2. Pri nakupu blaga, ste nam dolžni posredovati pravilne in resnične vse podatke. Zato bomo podatke, ki ste nam jih posredovali v naročilu, šteli za pravilne in resnične.

  3. V naši e-trgovini omogočamo tudi dostop do ocen blaga, ki so jih pripravili drugi potrošniki. Verodostojnost takšnih mnenj zagotavljamo in nadzorujemo tako, da mnenja povežemo z določenimi naročili, tako da lahko v našem notranjem sistemu vidimo povezan ID naročila za vsako mnenje in tako lahko preverimo in dokažemo, da je mnenje napisal pravi potrošnik.

 

3. SKLENITEV POGODBE

  1. Pogodbo z nami je mogoče skleniti samo v slovenskem jeziku.

  2. Pogodba se sklene na daljavo prek spletne trgovine, stroške uporabe komunikacijskih sredstev na daljavo pa krijete vi. Vendar se ti stroški v ničemer ne razlikujejo od osnovne tarife, ki jo plačujete za uporabo teh sredstev (tj. zlasti za dostop do interneta), zato vam ni treba pričakovati nobenih dodatnih stroškov, ki bi jih mi zaračunali poleg skupne cene. Z oddajo naročila se strinjate z Našo uporabo sredstev za komunikacijo na daljavo.

  3. Da bi lahko sklenili pogodbo, morate v spletni trgovini ustvariti naročilo. Ta predlog mora vsebovati naslednje informacije:

a) Informacije o blagu, ki ga kupujete (v E-trgovini s klikom na gumb "Dodaj v košarico" označite blago, ki ga želite kupiti);

b) informacije o ceni, stroških pošiljanja, načinu plačila celotne cene in želenem načinu dostave blaga; te informacije boste vnesli v okviru oblikovanja naročila v uporabniškem vmesniku e-trgovine, informacije o ceni, stroških pošiljanja in skupni ceni pa bodo zagotovljene samodejno glede na izbrano blago, njegovo dostavo in način plačila;

c) vaši identifikacijski in kontaktni podatki, ki nam omogočajo dostavo Blaga, zlasti vaše ime, priimek, naslov za dostavo, telefonska številka in elektronski naslov.

  1. Med oblikovanjem naročila lahko stranka podatke spreminja in preverja do njegovega zaključka. Ko je preverjanje opravljeno s pritiskom na gumb "Pošlji naročilo z obveznostjo plačila", bo naročilo zaključeno. Pred pritiskom na gumb pa morate potrditi, da ste prebrali te pogoje in se z njimi strinjate, sicer naročila ne boste mogli dokončati. Za potrditev in strinjanje se uporablja potrditveno polje. Po pritisku na gumb "Pošlji naročilo z obveznostjo plačila" bodo vsi izpolnjeni podatki poslani neposredno nam.

  2. Vaše naročilo bomo potrdili čim prej po tem, ko nam bo dostavljeno, s sporočilom, poslanim na vaš e-poštni naslov, ki ste ga vnesli v naročilo. Potrditev bo vključevala povzetek Naročila in teh Splošnih pogojev kot priponko k e-poštnemu sporočilu. Splošni pogoji, veljavni na dan naročila, tj. priloženi kot priloga k potrditvenemu e-poštnemu sporočilu, so sestavni del pogodbe. Potrditev naročila pomeni sklenitev pogodbe med nami in vami.

  3. Občasno se lahko zgodi, da vam naročila ne moremo potrditi. To vključuje primere, ko blago ni na voljo ali ko naročite več blaga, kot ga lahko dobavimo. Vendar vam bomo v e-trgovini vedno vnaprej zagotovili informacije o največjem številu / količini blaga, zato vas to ne sme presenetiti. Če obstaja kakršen koli razlog, zaradi katerega ne moremo potrditi naročila, bomo stopili v stik z vami in vam poslali ponudbo za sklenitev pogodbe v obliki, ki bo spremenjena glede na naročilo. V takem primeru bo pogodba sklenjena v trenutku, ko boste potrdili našo ponudbo.

  4. Če je v e-trgovini ali v naročilu navedena očitno napačna cena, vam nismo dolžni dobaviti blaga po tej ceni, čeprav ste prejeli potrditev naročila in je bila Pogodba zato sklenjena. V takem primeru vas bomo nemudoma kontaktirali in vam poslali ponudbo za sklenitev nove Pogodbe v spremenjeni obliki v primerjavi z naročilom. V takem primeru bo nova pogodba sklenjena v trenutku, ko boste potrdili našo ponudbo. Za očitno napako v ceni se šteje na primer situacija, ko cena ne ustreza običajni ceni pri drugih prodajalcih ali manjkajoča / dodatna številka.

  5. V primeru, da je pogodba sklenjena, ste dolžni plačati celotno ceno.

  6. Če ste vzpostavili uporabniški račun, lahko prek njega oddate naročilo. Vendar ste tudi v tem primeru dolžni preveriti točnost, resničnost in popolnost vnaprej izpolnjenih podatkov. Način oblikovanja naročila pa je enak kot v primeru kupca brez uporabniškega računa, vendar je prednost v tem, da vam ni treba večkrat izpolnjevati svojih identifikacijskih podatkov.

  7. V nekaterih primerih vam omogočamo, da izkoristite popust pri nakupu blaga. Za odobritev popusta morate podatke o popustu vnesti v vnaprej določeno polje v predlogu naročila. Če to storite, vam bo blago zagotovljeno s popustom.

 

4. UPORABNIŠKI RAČUN

  1. Na podlagi vaše registracije v e-trgovini lahko dostopate do svojega uporabniškega računa.

  2. Pri registraciji uporabniškega računa ste odgovorni za to, da vse vnesene podatke navedete pravilno in resnično ter da jih ob spremembi posodobite.

  3. Dostop do uporabniškega računa je zaščiten z uporabniškim imenom in geslom. Vaša odgovornost je, da ohranite zaupnost tega dostopa in da teh podatkov ne posredujete nikomur. V primeru njihove zlorabe za to ne odgovarjamo.

  4. Uporabniški račun je oseben, zato ga ne smete dovoliti uporabljati tretjim osebam.

  5. Vaš uporabniški račun lahko prekličemo, zlasti če ga ne uporabljate več kot dve leti ali če kršite svoje obveznosti iz pogodbe.

  6. Uporabniški račun morda ne bo na voljo neprekinjeno, zlasti v zvezi s potrebnim vzdrževanjem strojne in programske opreme.

 

5. CENA IN PLAČILNI POGOJI, PRIDRŽEK LASTNINSKE PRAVICE

  1. Cena je vedno navedena v e-trgovini, v predlogu naročila in seveda v pogodbi. V primeru neskladja med ceno, navedeno za blago v e-trgovini, in ceno, navedeno v predlogu naročila, velja cena, navedena v predlogu naročila, in je vedno enaka ceni v Pogodbi. V okviru predloga naročila je navedena tudi Cena za dostavo oziroma pogoji, pod katerimi je dostava brezplačna.

  2. Skupna cena vključuje DDV, vključno z vsemi stroški, določenimi z zakonom.

  3. Plačilo Celotne cene bo od vas zahtevano po sklenitvi Pogodbe in pred dostavo Blaga. Skupno ceno lahko plačate na naslednje načine:

a) Z bančnim nakazilom. Informacije za izvedbo plačila vam bomo poslali kot del potrditve naročila. V primeru plačila z bančnim nakazilom je Skupna cena plačljiva v 7 dneh.

b) S spletno kartico. V tem primeru se plačilo izvede prek plačilnega portala GoPay. V primeru plačila s spletno kartico je Celotna cena plačljiva v 7 dneh.

c) Po povzetju. V tem primeru se plačilo izvede ob dobavi Blaga proti dobavi Blaga. V primeru plačila po povzetju je Skupna cena plačljiva ob prevzemu Blaga.

  1. Račun bo izdan elektronsko po plačilu Celotne cene in bo fizično priložen Blagu.

  2. Lastništvo Blaga preide na vas šele po plačilu Celotne cene in prevzemu Blaga. V primeru plačila z bančnim nakazilom se Skupna cena plača z nakazilom na naš račun, sicer pa se plača ob plačilu.

 

6. IZROČITEV BLAGA, PRENOS TVEGANJA ZA ŠKODO NA BLAGU

  1. Blago vam bo dostavljeno prek enega od prevoznih podjetij GLS ali po prodajalčevi izbiri.

  2. Blago se lahko dostavi samo na območju Republike Slovenije.

  3. Rok dobave Blaga je vedno odvisen od njegove razpoložljivosti ter od izbranega načina dostave in plačila. Predvideni čas dostave Blaga vam bo sporočen ob potrditvi naročila. Čas, naveden v teh pogojih, je zgolj okviren in se lahko razlikuje od dejanskega časa dostave. V primeru osebnega prevzema v naših prostorih vas bomo o možnosti prevzema Blaga vedno obvestili po elektronski pošti.

  4. Ob prevzemu Blaga od prevoznika ste dolžni preveriti celovitost embalaže Blaga in v primeru kakršnih koli napak o tem nemudoma obvestiti prevoznika in nas. V primeru kakršne koli napake na embalaži, ki kaže na nedovoljeno poseganje in vdor v pošiljko, ni vaša odgovornost, da od prevoznika prevzamete Blago.

  5. V primeru, da kršite svojo obveznost prevzema Blaga, razen v skladu s točko 6.4 Pogojev, to ne pomeni kršitve naše obveznosti, da vam dostavimo Blago. Hkrati pa to, da ne sprejmete Blaga, ne pomeni odpovedi pogodbe med nami in vami. Vendar pa imamo v takem primeru pravico odstopiti od pogodbe zaradi vaše bistvene kršitve pogodbe ali skladiščiti blago. Če se odločimo, da bomo odstopili od Pogodbe, začne odstop veljati z dnem, ko vam dostavimo odstop od Pogodbe. Odstop od Pogodbe ne vpliva na pravico do plačila cene za pošiljanje ali morebitnega odškodninskega zahtevka.

  6. Če je zaradi razlogov, ki jih lahko pripišemo vam, blago ponovno dostavljeno ali dostavljeno na drugačen način, kot je bilo dogovorjeno v Pogodbi, ste nam dolžni povrniti stroške takšne ponovne dostave. Podatki za plačilo teh stroškov bodo poslani na vaš e-poštni naslov, naveden v Pogodbi, plačljivi pa so 14 dni po prejemu e-poštnega sporočila.

  7. Tveganje za škodo na Blagu preide na vas ob prevzemu Blaga. Če ne prevzamete dostave Blaga, razen v skladu s členom 6.4 Pogojev, nevarnost škode na Blagu preide na vas v trenutku, ko ste imeli možnost prevzeti dostavo Blaga, vendar je iz razlogov, na katere niste mogli vplivati, niste prevzeli. Prenos nevarnosti škode na Blagu pomeni, da od tega trenutka naprej nosite vse posledice, povezane z izgubo, uničenjem, poškodbo ali kakršnim koli poslabšanjem kakovosti Blaga.

  8. V primeru, da Blago v e-trgovini ni bilo navedeno kot blago na zalogi in je bilo navedeno okvirno obdobje razpoložljivosti, vas bomo o tem vedno obvestili:

a) izrednega izpada pri proizvodnji Blaga in vam bomo vedno zagotovili novo predvideno obdobje razpoložljivosti ali informacijo, da Blaga ni mogoče dobaviti;

b) zamude pri dobavi Blaga s strani našega dobavitelja, pri čemer vam bomo vedno sporočili nov pričakovani čas dobave.

 

7. PRAVICE IZ NASLOVA POMANJKLJIVE IZPOLNITVE

  1. Zagotavljamo, da je Blago v času prenosa nevarnosti za škodo na Blagu v skladu s členom 6.7 Pogojev brez napak in zlasti da Blago:

a) ustreza dogovorjenemu opisu, vrsti in količini ter kakovosti, funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugim dogovorjenim značilnostim;

b) je primerno za namen, za katerega ga zahtevate in s katerim se strinjamo;

c) je dobavljen z dogovorjeno dodatno opremo in navodili za uporabo, vključno z navodili za montažo ali namestitev;

d) je primeren za namen, za katerega se Blago te vrste običajno uporablja;

e) je po količini, kakovosti in drugih lastnostih, vključno s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, enakovredno običajnim lastnostim Blaga iste vrste, ki jih lahko razumno pričakujete, tudi glede na javne izjave nas ali katere koli druge osebe v isti pogodbeni verigi, zlasti oglaševanje ali označevanje;

f) dobavljeno je s takšnimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za montažo in drugimi navodili za uporabo, kot jih lahko razumno pričakujete; in

g) po kakovosti ali izdelavi ustreza vzorcu ali vzorcu, ki vam je bil predložen pred sklenitvijo pogodbe.

  1. Pravice in obveznosti v zvezi s pravicami iz nepravilne izpolnitve urejajo veljavni splošno zavezujoči pravni predpisi (zlasti določbe členov 2099 do 2117 in 2161 do 2174b civilnega zakonika ter zakon št. 634/1992 Z. z. o varstvu potrošnikov s spremembami).

  2. V primeru, da je blago pomanjkljivo, tj. zlasti če kateri od pogojev iz člena 7.1 ni izpolnjen, nas lahko o takšni napaki obvestite in uveljavljate svoje pravice iz naslova pomanjkljive izpolnitve (tj. zahtevate blago) tako, da nam pošljete e-pošto ali pismo na naše naslove, navedene v naših identifikacijskih podatkih. Za najhitrejšo rešitev vašega zahtevka nas kontaktirajte po elektronski pošti na naslov info@dovido.si ali po telefonu na številko +38 618 108 757. Za vložitev zahtevka lahko uporabite tudi vzorčni obrazec, ki smo ga pripravili mi in je priložen kot Dodatek 1 k Splošnim pogojem. Pri uveljavljanju pravice iz naslova pomanjkljive izpolnitve morate izbrati, kako želite odpraviti napako, in te izbire ne morete naknadno spremeniti brez Našega soglasja. Reklamacijo bomo poravnali v skladu z uveljavljeno pravico do izpolnitve z napako.

  3. Če je blago pomanjkljivo, imate naslednje pravice:

a) da odpravite napako z dobavo novega Blaga brez napake ali z dobavo manjkajočega dela Blaga; ali

(b) do odprave napake s popravilom Blaga, razen če je izbrana metoda odprave napake nemogoča ali nesorazmerno draga v primerjavi z drugo metodo, kar se presoja zlasti glede na pomembnost napake, vrednost, ki bi jo imelo Blago brez napake, in ali je mogoče napako odpraviti z drugo metodo brez večjih nevšečnosti za vas.

  1. Odpravo napake lahko zavrnemo, če je to nemogoče ali nerazumno drago, zlasti glede na pomembnost napake in vrednost, ki bi jo imelo blago brez napake.

  2. Prav tako imate pravico do:

a) razumnega popusta na ceno; ali

b) odstop od pogodbe,

če:

a) zavrnemo odpravo napake ali je ne odpravimo v skladu z zakonom;

b) se napaka ponovi,

c) napaka pomeni bistveno kršitev Pogodbe; ali

d) je iz naše izjave ali okoliščin razvidno, da napake ne bo mogoče odpraviti v razumnem roku ali brez večjih težav za vas.

  1. Če je napaka na blagu nepomembna, ni pravice do odstopa od pogodbe.

  2. Če ste napako na Blagu povzročili sami, nimate pravic iz naslova pomanjkljive izvedbe.

  3. Napaka na Blagu ni obraba, ki nastane zaradi običajne uporabe Blaga, v primeru rabljenega Blaga pa obraba, ki ustreza obsegu njegove predhodne uporabe.

  4. Ko vložite reklamacijo, vam bomo izdali pisno potrdilo, v katerem bo navedeno:

a) datum, na katerega ste vložili zahtevek;

b) na kaj se nanaša zahtevek;

c) kakšen način poravnave zahtevate;

d) vaše kontaktne podatke za zagotavljanje informacij o obravnavi zahtevka.

  1. Če se ne dogovorimo za daljši rok, bomo napake odpravili v 30 dneh po prejemu reklamacije in vam na navedene kontaktne podatke zagotovili informacije o obravnavi reklamacije. Če se ta rok izteče zaman, lahko odstopite od pogodbe ali zahtevate primeren popust.

  2. O rešitvi pritožbe vas bomo obvestili po elektronski pošti in vam izdali potrdilo o datumu in načinu rešitve pritožbe. Če je pritožba upravičena, ste upravičeni do povračila razumno nastalih stroškov. O teh stroških morate predložiti dokazila, npr. račune ali potrdila o pošiljanju. Če je bila napaka odpravljena z dobavo novega Blaga, ste dolžni originalno Blago vrniti nam, pri čemer stroške vrnitve krijemo mi.

  3. V primeru, da ste podjetje, je Vaša dolžnost, da o napaki obvestite in jo reklamirate brez nepotrebnega odlašanja po tem, ko ste jo morda odkrili, vendar najpozneje v treh dneh po prejemu Blaga.

  4. Če ste potrošnik, imate pravico uveljavljati pravice iz naslova pomanjkljive izpolnitve za napako, ki se pojavi na potrošniškem Blagu, v 24 mesecih od prejema Blaga.

 

8. ODSTOP OD POGODBE

  1. Do odstopa od pogodbe, tj. prenehanja pogodbenega razmerja med nami in vami od njegovega začetka, lahko pride iz razlogov in na načine, ki so navedeni v tem členu ali v drugih določbah splošnih pogojev, v katerih je možnost odstopa izrecno omenjena.

  2. Če ste potrošnik, tj. oseba, ki kupuje blago zunaj okvira svoje poslovne dejavnosti, imate pravico odstopiti od pogodbe brez navedbe razloga v 14 dneh od dneva sklenitve pogodbe, če gre za nakup blaga, pa v 14 dneh od njegovega prejema. Če smo sklenili pogodbo, katere predmet je več kosov blaga ali dobava več delov blaga, začne ta rok teči šele z dnem dobave zadnjega kosa ali dela blaga, če pa smo sklenili pogodbo, po kateri vam bomo blago dobavljali redno in večkrat, začne teči z dnem dobave prve dobave.

  3. Od pogodbe lahko odstopite na kakršen koli dokazljiv način (zlasti s pošiljanjem elektronske pošte ali pisma na naš naslov, ki je naveden v naših identifikacijskih podatkih). Uporabite lahko tudi vzorčni obrazec, ki smo ga zagotovili za odstop od pogodbe in je priložen kot priloga 2 k Splošnim pogojem.

  4. Kupec se zaveda, da v skladu z določbami člena 1837 civilnega zakonika med drugim ni mogoče odstopiti od pogodbe o dobavi blaga, ki je bilo spremenjeno po želji kupca ali za njegovo osebo, od pogodbe o dobavi hitro pokvarljivega blaga, pa tudi od blaga, od pogodbe o dobavi blaga, ki je bilo po dobavi nepovratno pomešano z drugim blagom, od pogodbe o dobavi blaga v zaprti embalaži, ki ga je potrošnik odstranil iz embalaže in ga iz higienskih razlogov ni mogoče vrniti, ter od pogodbe o dobavi zvočnega ali vizualnega posnetka ali računalniškega programa, če je bila originalna embalaža poškodovana. Vsi izdelki v naši ponudbi, razen slik ure in slik, izdelanih na podlagi fotografije po meri, so bili izdelani in spremenjeni na željo kupca, zato pravica do vračila v 14 dneh ne velja in jih ni mogoče vrniti.

  5. Šteje se, da je bil odstopni rok iz člena 8.2 Splošnih pogojev upoštevan, če nam v tem roku pošljete obvestilo o odstopu od pogodbe.

  6. V primeru odstopa od pogodbe v skladu s členom 8.2 Pogojev nam morate blago poslati v 14 dneh po odstopu od pogodbe, stroške vračila blaga pa nosite vi. Vi pa ste upravičeni do povračila stroškov pošiljanja s strani Nas, vendar le v znesku, ki je enak najcenejšemu načinu dostave, ki smo ga ponudili za dostavo blaga. V primeru odstopa od pogodbe zaradi kršitve pogodbe z naše strani bomo prav tako poravnali stroške vračila blaga, vendar spet le do višine stroškov poštnine, ki ustreza najcenejšemu načinu dostave, ki smo ga ponudili za dostavo blaga.

  7. V primeru odstopa od pogodbe vam bo cena vrnjena v 14 dneh od dejanskega datuma odstopa na račun, s katerega je bila nakazana, ali na račun, izbran z odstopom. Vendar znesek ne bo povrnjen, dokler ne prejmemo blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da nam je bilo blago vrnjeno. Prosimo, da nam blago vrnete čisto, po možnosti vključno z originalno embalažo.

  8. V primeru odstopa od pogodbe v skladu s členom 8.2 Splošnih pogojev nam odgovarjate za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica ravnanja z blagom na način, ki ni potreben za seznanitev z naravo, lastnostmi in funkcionalnostjo blaga, tj. na način, na katerega bi se z blagom seznanili v trgovini z opeko in malto. Če vam še nismo povrnili cene, smo upravičeni zahtevek za povračilo stroškov proti vašim zahtevkom za povračilo Cene.

  9. Kadar koli, preden vam dostavimo blago, imamo pravico odstopiti od pogodbe, če obstajajo objektivni razlogi, zaradi katerih blaga ni mogoče dostaviti (zlasti razlogi na strani tretjih oseb ali razlogi, ki izhajajo iz narave blaga), tudi pred iztekom roka, določenega v točki 6.1 Pogojev. Od pogodbe lahko odstopimo tudi, če je jasno, da ste v naročilu namerno navedli napačne podatke. V primeru, da blago kupujete v okviru svoje poslovne dejavnosti, torej kot podjetnik, imamo pravico kadar koli odstopiti od pogodbe, tudi brez navedbe razloga.

 

9. REŠEVANJE SPOROV S POTROŠNIKI

  1. V odnosu do kupcev nas ne zavezujejo nobeni kodeksi ravnanja v smislu člena 1826(1)(e) civilnega zakonika.

  2. Pritožbe potrošnikov obravnavamo preko elektronskega naslova info@dovido.si. Informacije o obravnavi pritožbe bomo poslali na kupčev elektronski naslov.

  3. Za izvensodno reševanje potrošniških sporov iz pogodbe je pristojen Inšpektorat Republike Slovenije za gospodarstvo s sedežem na Dunajski cesti 160, 1000 Ljubljana, Slovenija, spletni naslov www.gov.si. Za reševanje sporov med prodajalcem in kupcem, ki je potrošnik, ki izhajajo iz kupoprodajne pogodbe, sklenjene z elektronskimi sredstvi, se lahko uporabi spletna platforma za reševanje sporov, ki se nahaja na naslovu http://ec.europa.eu/consumers/odr.

  4. Evropski potrošniški center Republike Slovenije s sedežem na naslovu Kotnikova ulica 5, 1000 Ljubljana, Slovenija, spletni naslov: https: //www.epc.si/ je kontaktna točka v skladu z Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES (Uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov).

 

10. KONČNE DOLOČBE

  1. Če ima naše pravno razmerje z vami mednarodni element (npr. blago pošljemo zunaj Češke republike), bo za to razmerje vedno veljalo pravo Češke republike. Če ste potrošnik, pa ta pogodba ne vpliva na vaše zakonske pravice.

  2. Vsa pisna korespondenca z vami bo potekala po elektronski pošti. Naš elektronski naslov je naveden poleg naših identifikacijskih podatkov. Korespondenco bomo dostavili na vaš elektronski naslov, ki je naveden v pogodbi, v vašem uporabniškem računu ali prek katerega ste stopili v stik z nami.

  3. Pogodba se lahko spremeni le s pisnim dogovorom med nami. Lahko pa spremenimo te pogoje, vendar takšna sprememba ne bo vplivala na že sklenjene pogodbe, temveč le na pogodbe, sklenjene po datumu začetka veljavnosti spremembe.

  4. V primeru višje sile ali dogodkov, ki jih ni mogoče predvideti (naravna nesreča, pandemija, operativne napake, napake podizvajalcev itd.), Mi ne odgovarjamo za škodo, povzročeno zaradi višje sile ali v povezavi z njo, in če stanje višje sile traja več kot 10 dni, imamo Mi in Vi pravico odstopiti od Pogodbe.

  5. Vzorec obrazca za zahtevek in vzorec obrazca za odstop od pogodbe sta priložena Splošnim pogojem.

  6. Pogodba, vključno s pogoji, je arhivirana v elektronski obliki pri nas, vendar vam ni dostopna. Vendar boste te Pogoje in potrditev naročila s povzetkom naročila vedno prejeli po elektronski pošti, zato boste imeli vedno dostop do pogodbe brez našega sodelovanja. Priporočamo vam, da Potrdilo o naročilu in Pogoje vedno shranite.

  7. Ti pogoji začnejo veljati 24. 10. 2024.

 

Priloga št. 1 - Reklamacijski obrazec

Priloga št. 2 - Obrazec za odstop od kupoprodajne pogodbe


Brezplačna dostava

nad 100.00 €

Izdelki na zalogi pošljemo takoj
Največja izbira tapet in dekoracij
Proizvedeno v EU vrhunska kakovost tiska