🌼SPRING SALE vse do -25% • DIZAJN ZA VSAK DAN • ⭐ (4,9/5) 2000+ Ocen

Pogosto zastavljena vprašanja

Ali lahko naročilo oddam tudi preko elektronske pošte ali po telefonu?

Drži, naročilo lahko oddate preko elektronske pošte ali po telefonu. V tem primeru si prosimo zabeležite kataloško kodo izdelka, ki je navedena pod imenom izdelka, ki ste ga izbrali.

Kako lahko naročilo plačam?

Naročilo lahko plačate po povzetju (plačate ob prevzemu pošiljke v gotovini ali s kartico) ob oddaji naročila.

Kdaj bo blago dostavljeno?

Informacije o dobavnem roku boste zmeraj našli pri posameznem izdelku.

Koliko znaša poštnina?

  • Pri naročilih v minimalni vrednosti 150 € je dostava brezplačna. 
  • Pri spletnem plačilu se dostava izvede s pomočjo kurirske službe in znaša 6,50 €.
  • Pri plačilu po povzetju je cena dostave 6,50 € + dodatek za plačilo po povzetju 1,00 €. 

Na kakšen način bo naročilo dostavljeno?

  • Vsako naročilo pošljemo s posredništvom dostavne službe. 
  • O odpremi blaga boste prejeli e-mail dan pred dostavo naročila. Na dan dostave boste prejeli e-mail in SMS sporočilo s časovnim okvirjem o dostavi blaga.

Ali lahko spremenim ali dopolnim svoje naročilo?

Naročilo lahko spremenite ali dopolnite le v primeru, da še ni bilo odpremljeno. To lahko storite po elektronski pošti ali po telefonu. Poznati morate številko svojega naročila, da bi v skladišču naročilo lahko prepoznali.

Kako lahko naročilo storniram?

Kupec ima pravico, da prekliče naročilo blaga ali storitev v 24 urah od izvedbe kupoprodajne pogodbe brez preklica doplačila pri blagu, ki je izdelano po naročilu.

Kakšen je postopek pri reklamaciji blaga?

V primeru vprašanj, ki se tičejo reklamacije poškodovanega blaga ne odlašajte in stopite v stik z nami. Podpora strankam vam je na voljo med delovnimi dnevi od 8:00 do 16.00 po elektronski pošti na naslovu info@dovido.si (v angleščini).

Ali lahko blago vrnem?

Drži, neuporabljeno in nepoškodovano blago lahko vrnete v 14 koledarskih dnevih od dneva prevzema blaga. Podrobnejše informacije boste izvedeli v sekciji pogoji poslovanja, lahko pa se obrnete tudi na nas.

Potrditvenega sporočila po elektronski pošti nisem prejel

Kdaj pa kdaj se zgodi, da se potrdilo naročila shrani med Nezaželeno pošto ali Promocije, zato svetujemo, da preverite tudi te mape. V primeru, da e-maila niti tam ne najdete, vas prosimo, da stopite v stik z nami prek telefona ali e-maila in z veseljem bomo potrdili vaše naročilo.


Brezplačna dostava nad 150.00 €
Izdelki na zalogi pošljemo takoj
Največja izbira tapet in dekoracij
Proizvedeno v EU vrhunska kakovost tiska